Καλλιτέχνες ανάμεσά μας


to e-periodiko mas

Το διαδίκτυο και τα social media γίνονται συχνά αφορμή να γνωρίσουμε καλλιτέχνες της διπλανής πόρτας όπως τους λέμε. Ανθρώπους καθημερινούς, απλούς, που με μεράκι, φαντασία και αγάπη σ' αυτό που κάνουν δημιουργούν αληθινά έργα τέχνης.

Ένα τέτοιο άνθρωπο θέλω να σας παρουσιάσω σήμερα. Ζει σε μια επαρχιακή πόλη και με βασικό υλικό το ξύλο, δημιουργεί αντικείμενα που δεν αφήνουν κανένα αδιάφορο. Είδα τη δουλειά του και θέλησα να τον γνωρίσουμε λίγο καλύτερα. Ονομάζεται Λάκης Κορομηνάς και οι κατασκευές του όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες είναι κυριολεκτικά μοναδικές!
Ας τον γνωρίσουμε λίγο καλύτερα...



Τι είναι για σας η ασχολία σας με το ξύλο; Επάγγελμα, αγάπη, χόμπι;
Η ασχολία μου με το ξύλο (ξύλινες κατασκευές) βασικά είναι αγάπη, χόμπι και ένα ταξίδι εν μέρη προς τα παλαιότερα χρόνια  Αν δείτε θα καταλάβετε ότι οι περισσότερες κατασκευές μου έχουν θέμα παλαιά αντικείμενα τα οποία τότε ήταν χρηστικά ως επί το πλείστον, τώρα πιο πολύ τα χρησιμοποιούμε ως διακοσμητικά


Πότε ξεκινήσατε και τι στάθηκε αφορμή;
Ξεκίνησα πριν από 10 χρόνια και αφορμή στάθηκαν οι εξορμήσεις στην εξοχή.
Θυμάστε ποιο ήταν το πρώτο αντικείμενο που φτιάξατε; Το έχετε ακόμα;
Η πρώτη μου κατασκευή ήταν καρεκλάκια ανακλειώμενα και τραπέζι,  κατασκευασμένα από παλετόξυλα που έγιναν για εξορμήσεις στην φύση με φίλους, που σας ανέφερα πριν. Φυσικά και τα έχω ακόμα και όταν μας βρεθεί ευκαιρία τα χρησιμοποιούμε σε πικ νικ σε θάλασσα και σε βουνό


Από πού αντλείτε έμπνευση;
Έμπνευση για μένα αποτελούν οι περασμένες εποχές και τα αντικείμενά τους, που δεν υπάρχουν σήμερα. Φυσικά πάντα προσπαθώ  όλα να είναι και διακοσμητικά αλλά και χρηστικά συγχρόνως. Με την ευκαιρία της κουβέντας μας, θέλω να τονίσω το εξής: το ντεκουπάζ δεν το κάνω εγώ, αλλά φίλοι μου που ασχολούνται με αυτό, οι οποίοι πολλές φορές μου δίνουν και ιδέες για κατασκευές και αποτελούν μ’ αυτό τον τρόπο, μια ακόμα πηγή έμπνευσης.
Πόσες ώρες τη μέρα ασχολείστε με το ξύλο και τις κατασκευές;
Οι ώρες που ασχολούμαι καθημερινά στο εργαστήρι είναι πολλές θα έλεγα, από το πρωί έως το βράδυ είμαι εκεί.


Ποιο είναι το αντικείμενο που δεν έχετε φτιάξει ακόμα;
Αυτό που θα ήθελα να κάνω αυτήν την στιγμή,  αλλά ακόμα δεν το έχω κατασκευάσει (το ετοιμάζω όμως) είναι μια ζυγαριά παλαιού παντοπωλείου, αυτή που ζυγίζανε δηλαδή παλαιά με δράμια, θα γίνει δηλαδή μια ξύλινη παλαιά ζυγαριά η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα διακοσμητικό αντικείμενο βάζοντας πάνω της  για παράδειγμα δυο κεριά χειροποίητα, χρήση ως κηροπήγιο, η δυο γλαστράκια με λουλούδια η ότι μπορεί να φανταστεί ο καθένας.



Πώς μάθατε να δουλεύετε το ξύλο τόσο καλά; Σας δίδαξε κάποιος;
Από μικρός ακόμα, κάθε κλαδάκι και κομμάτι ξύλου που έβρισκα, καθόμουν και το πελεκούσα προσπαθώντας να του δώσω μια μορφή...δεν μπορώ να πω ότι κάποιος μου έμαθε...ό,τι έμαθα το έμαθα μόνος μου με πολύ υπομονή...πολλά λάθη, και τεράστια επιμονή.


Βλέποντας τη δουλειά σας ήδη κάποια από τα αντικείμενα που φτιάξατε έγιναν τα αγαπημένα μου. Για σας ποιο είναι το αγαπημένο σας
Αγαπημένο μου αντικείμενο είναι κάθε τι καινούριο που κάνω, γιατί είναι και μια νέα πρόκληση για μένα.
Πού μπορεί να δει κάποιος όλη τη δουλειά σας;
Έχω δημιουργήσει μια σελίδα στο facebook όπου εκεί δημοσιεύω φωτογραφίες κάθε καινούργιας δημιουργίας μου. Το όνομα της σελίδας είναι: Ξύλινες κατασκευές


Το μόνο που μένει να πούμε, είναι πως ήταν χαρά μας που τον γνωρίσαμε. Υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες ανάμεσά μας, ας μάθουμε λίγα περισσότερα γι' αυτούς.



to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram